תיירות ונכסים מניבים בגליל

תיירות ונכסים מניבים בגליל

בישראל,  כמו במדינות אחרות בעולם, ענף התיירות נמצא בעלייה מתמדת.

בשנים האחרונות אנו מגיעים למספר שיא של כ-4 מיליון תיירים.

עם זאת בתיירות הגלילית הכוללת גם מלונות בוטיק וצימרים ,ישנו חתך צר שמצליח ולהגיע לתפוסות גבוהות.

נשאלת השאלה, כיצד זה קורה?

נראה שכמו בכל ענף התשובה נעוצה בהתייחסות המקצועית לענף. כיום הלקוחות מנוסים ,מטיילים בעולם ואינם מסתפקים באירוח חובבני.

ההתייחסות המקצועית מתחילה כבר בשלב בחירת המגרש ,התכנון והבניה.

עשייה מקצועית מצריכה עבודה עם אנשי מקצוע רציניים כמו אדריכלים ומעצבים .

כבר בשלב התכנון ישנו צורך בהכרות עם השוק ועם אלמנטים שהשוק מבקש ,נתון זה משפיע מאוד על הביקוש בהמשך.

בהמשך חשובה הבנייה המקצועית והאיכותית המשליכה על הנראות וחווית האירוח.

אחרי שהמוצר קיים והוקם ,מגיע שלב המיתוג ובניית הקונספט של המקום.

שיווק באמצעות הצגת מיטה וגקוזי אינם מספיקים היום.

כיום ישנו צורך במכירה של חוויה שלמה וכוללת יצירת סיפור מיוחד של המקום.

כמו כן מלאכת השיווק צריכה גם היא להיות מקצועית וזאת תוך "השלכת הרבה חכות לים".

יש צורך בהיכרות של אתרי הפרסום הפרודוקטיביים ,הזמנות און ליין ושיווק אקטיבי שיש בו עבודה מול גופים ,ארגונים וסוכנים.

כאשר המתחם פעיל קיים בעשייה רצינית עם תחזוקה ,ניהול ושירות ממוקד ומקצועי.

רק המערך השלם הנ"ל ועשייה מקצועית יכולה להביא לבניית מוצר תיירותי היוצר תפוסה גבוהה ,הכנסות נאות ותשואה יפה.